همیشه دنیای وب و اینترنت برای من هیجان انگیز و جذاب بوده و با توجه به شغلم که دیجیتال مارکتینگ و اجرای کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ هست، ساعت‌های زیادی رو باهاش سر رو کار دارم. از سال ۹۲ تصمیم گرفتم مسیر شغلی خودم رو با توجه به علاقه زیادی که به فضای بازاریابی آنلاین داشتم تغییر بدم و وارد این حوزه کاری بشم و اولین تجربه درآمد مالی خودم بصورت آنلاین رو از فروش کیف از شبکه‌های اجتماعی داشتم. از اونجا بیشتر از قبل مصمم شدم که وارد بازاریابی آنلاین بشم و کار خودم رو با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شروع کردم و تجربه درامد از اینستاگرام و تلگرام برام لذت بخش بود، برای همین تصمیم گرفتم فروش رو از طریق سایت ادامه بدم برای همین به طراحی سایت از طریق وردپرس رو آوردم و اولین سایت خودم رو که یک سایت برای دفتر وکالت بود به قیمت فقط ۲۰۰ هزار تومان برای یکی از دوستانم طراحی کردم.

مسیر اشتباه من

نداشتن یک نقشه راه درست و اهداف مشخص نشده باعث شده که تو مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ دچار سردرگمی بشم و همزمان شروع کردم چندین تخصص رو باهم یاد بگیرم. وقتی که داشتم وردپرس رو یاد می‌گرفتم دیدم که برای شخصی سازی سایت احتیاج دارم پایه برنامه نویسی رو یاد بگیرم و شروع کردم به یادگیری html، css و php و ولی فقط تا html و css پیش رفتم و به جای اون همراه با وردپرس به سئو رو آوردم. به قول معرف با یه دست اومدم چند تا هندونه رو بلند کنم که نشد. تازه اونجا متوجه شدم مسیر درستی رو پیش نمیرم و باید هدفمندتر جلو برم.

شروع حرکت در مسیر دیجیتال مارکتینگ

مسیر خودم رو با مشورت ‌های که گرفتم تو مسیر دیجیتال مارکتینگ قرار دادم، با خوندن کتاب‌های اصول بازاریابی شروع کردم و در مورد شبکه‌های اجتماعی و کمپپین های اینفلوئنسر مارکتینگ مطالعه کردم و مسیر خودم رو به سمت بهینه سازی سایت(سئو) دارم پیش میبرم. موقع اجرای کمپین‌های که با اینفلوئنسرها داشتم با خیلی از این دوستان آشنا شدم و در مسیری که برای اینفلوئنسر یا بلاگر شدن طی کردن آشنا شدم.(هر کسی که فالوور زیاد داره قرار نیست اینفلوئنسر باشه). فراموش نکنید قرار نیست ما تو همه حوزه‌ها تخصص پیدا کنیم، آدم یه چشمه عمیق باشه خیلی بهتر از این هست که یه اقیانوس باشه با عمق کم. تو مسیر دیجیتال مارکتینگ باید اطلاعات کلی از همه شاخه های بازاریابی داشته باشیم و تو چند شاخه تخصصی پیش بریم .البته این نظر شخصی من هست و هر کسی میتونه نظر خودش رو داشته باشه.

سوابق کاری من

۱-شرکت نوین مارکتینگ

بهینه سازی سایت(seo)

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

تدوین محتوای شبکه‌های اجتماعی شرکای تجاری شرکت


۲- شرکت هابدیت

مدیریت سایت شرکت

تدوین محتوای شبکه‌های اجتماعی شرکای تجاری


۳-شرکت تخفیفان
هم اکنون در شرکت تخفیفان در بخش دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستم.

علایق و تخصص‌های کاری

  • اینفلوئنسر مارکتینگ90%
  • سئو80%
  • موبایل مارکتینگ70%

علایق شخصی

  • کوهنوردی90%
  • سفر80%
  • مطالعه70%