19/08/24
تحلیل کاربران از طریق گوگل آنالیتیکس

تحلیل مسیر حرکت کاربران سایت از طریق گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای مهم دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند در تحلیل رفتار کاربران سایت یا اپلیکیشن به شما کمک کند. شما می‌توانید با این ابزار ببینید که کاربران کدام قسمت از سایت شما را بیشتر بازدید می‌کنند، از چه طریقی وارد سایت شما می‌شوند یا کاربران بعد از ورود به سایت به کدام صفحات دیگر سایت سر می‌زنند. حالا با ما در این مقاله همراه باشید تا یکی از قسمت های گوگل آنالیتیکس به نام Entrance paths را به شما معرفی کنیم تا درک بهتری نسبت به رفتار و تحلیل کاربران سایت خود داشته باشید.
18/11/07
ریتارگتینگ یکی از روش‌های موثر در بازاریابی آنلاین است

ریتارگتینگ چیست و بازدهی آن در دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

اگر داده‌ها و اطلاعات به دست آمده از سایت‌ها را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که کاربران زیادی که برای اولین بار از سایت ما بازدید کرده‌اند بدون اینکه خریدی انجام دهند یا نرخ تبدیل (conversion rate) در سایت شکل بگیرد سایت را ترک می‌کنند، میزان این خروج از سایت تا ۹۸% می‌باشد. تکنیک ریتارگتینگ یا […]
18/11/04
افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی مشارکتی چیست؟

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا دیجیتال مارکتینگ در کشور ما در اوایل راه قرار دارد به این دلیل که هنوز هم بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ از بسیاری از تکنیک های پیشرفته بازاریابی اینترنتی استفاده نمی کند و یا هنوز خبر ندارد. با توجه به اینکه هنوز بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی از […]