۹۸/۰۳/۱۰
شاخص‌های اینفلوئنسر مارکتینگ

چگونه اثربخشی یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

یکی بودجه‌های که هر ساله مدیران شرکت‌ها و استارتاپ ها برای تیم مارکتینگ خود در نظر می‌گیرند بودجه اینفلوئنسر مارکتینگ می‌باشد و با توجه به هزینه‌های بالای این نوع تبلیغات، حتما باید KIPهای مشخصی را برای اندازگیری کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتیگ در نظر گرفت. اگر شما هم می خواهید بدانید چگونه می‌شود کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ […]
۹۷/۰۹/۱۷
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش های موثر دیجیتال مارکتینگ می باشد

صفر تا صد اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد ثاثیرگذار مدتی است که مورد توجه خیلی از شرکت ها قرار گرفته است و تبلیغات غیر مستقیم این روش باعث شده مخاطبان آن، تمایل بیشتر داشته باشند تا پیام ما را دریافت کنند و تاثیر آن به مراتب بیشتر از تبلیغات مستقیم در بازاریابی سنتی و چه بازاریابی […]
۹۷/۰۸/۱۴
روش takeover در اینفلوئنسر مارکتینگ

روش takeover اینستاگرام در اینفلوئنسر مارکتینگ چگونه است؟

امروزه اینستاگرام به عنوان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا محسوب می‌شود و امکانات جالب و کاربردی آن باعث شده علاوه بر کاربران عادی بیشتر شرکت‌ها و بیزینس‌ها برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ خود از آن استفاده می‌کنند. یکی از بخش‌های محبوب اینستاگرام قسمت استوری(story) آن است. خیلی از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها […]