۹۸/۰۳/۱۰
شاخص‌های اینفلوئنسر مارکتینگ

چگونه اثربخشی یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

یکی بودجه‌های که هر ساله مدیران شرکت‌ها و استارتاپ ها برای تیم مارکتینگ خود در نظر می‌گیرند بودجه اینفلوئنسر مارکتینگ می‌باشد و با توجه به هزینه‌های بالای این نوع تبلیغات، حتما باید KIPهای مشخصی را برای اندازگیری کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتیگ در نظر گرفت. اگر شما هم می خواهید بدانید چگونه می‌شود کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ […]
۹۷/۱۱/۱۹
قرار دادن ویدئوهای چند دقیقه‌ای در اینستاگرام

قرار دادن ویدئوهای ۲ دقیقه‌ای در اینستاگرام

این روشی که در ادامه گفته می‌شود فقط برای گوشی‌های قابل اجراست و سیستم عامل آنها اندورید است در غیر این صورت اینستاگرام‌های که از نسخه ios استفاده می‌کنند نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. ۱- وارد قسمت گذاشتن پست اینستاگرام شوید در این بخش ویدئو دو دقیقه‌ای که قرار است پست کنید را انتخاب […]
۹۷/۰۹/۱۷
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش های موثر دیجیتال مارکتینگ می باشد

صفر تا صد اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد ثاثیرگذار مدتی است که مورد توجه خیلی از شرکت ها قرار گرفته است و تبلیغات غیر مستقیم این روش باعث شده مخاطبان آن، تمایل بیشتر داشته باشند تا پیام ما را دریافت کنند و تاثیر آن به مراتب بیشتر از تبلیغات مستقیم در بازاریابی سنتی و چه بازاریابی […]
۹۷/۰۸/۱۲
بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست؟

همه‌ای ما روزانه زمانی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنیم از اینستاگرام گرفته تا توییتر و فیسبوک و … که هر کس با توجه به سلیقه خود از یک یا چند شبکه‌ای اجتماعی استفاده می‌کند. با توجه به گسترش اینترنت و گوشی های همراه بیشتر شرکت‌ها و برندها محصولات و خدمات خودشان را در شبکه‌های […]